19 Aralık 2011 Pazartesi

Son

Aslında bu blogu açarken pek dizilerden bahsetmeyi düşünmüyordum. Çünkü insanlığın hem internet hem de diziler yüzünden gerçek hayattan giderek uzaklaştığını düşünüyorum. Her gün yerli yabancı onlarca diziyi izleme telaşesi içinde insanlar birbirinden uzaklaşıyor. Ev ahalisinin sohbetleri giderek değişiyor. Şşşt birader bugün Fringe izledin mi? ya da Bugün Mentalist günü işimi acilen bitirmem lazım. Öyle Bir Geçer Zaman ki de Osman ne içli ağladı yavrum benim sohbetleri karıcığım günün nasıl geçti, iş güç nasıldı hayatım ya da oğlum bugünkü matematik sınavında ne yaptın sorularının önüne geçti. Okul yıllarımı hatırlıyorum da herkesin birbirine anlatacak ne çok şeyi olurdu. Akşamdan sabaha ne çok şey biriktirirdik. Şimdikiler ancak dizilerin yorumlarını yapıyor. Neyse konudan fazla sapmayalım. Bugün tesadüfen denk geldiğim ve gelmez olaydım dediğim bir fragmanı anlatayım sizlere. Anlatılmaz yaşanır. Yeni Ezel diyorlar bu dizi için. Ezel'i izlemediğim için nedir ne değildir bilemem. Tek bildiğim zekice kurgulanmış bir yapım olduğuydu. (Öyleyse eğer keşke tüm diziler aynı olsa. Zira aynı yapımların dayatılmasından son derece rahatsızım. Müzmin muhalafet diyebilirsiniz. Zamanla daha iyi anlaşılacak bu sözüm :D )
Neyse fragman diyordum. Yüreğime indiriyordu az daha. Buyurun izleyin siz karar verin.


Tamam gizem yaratmaya çalışmışsınız ama bu kadar da olmaz ki. Spikerin hali kanımı dondurdu resmen. Eğer söyledikleri kadar iddialılarsa izleyeceğim. Ama klasik ağlak zırlak ve hiçbir amaca hizmet etmeyen bir dizi çıkarsa karşıma bu köşede benden çekecekleri var. Çatalın kaşığın yerini bile beğenmedim der yerden yere vururum hiç acımam.
Merak edenler için buyurun size bilgi sayfası. SON.


Dip not: Şayet kalp, tansiyon ya da benzeri bir rahatsızlığınız varsa izlemeden önce ilacınızı için.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...