20 Ocak 2012 Cuma

Liblikakiri Şal

Evet Gail Şal, Haruni, Baktüs şalları ördüm bitirdim. Ama bu öbaşka örgüleri kıskanıp çeşit çeşit şal örneği bulamayacağım anlamına gelmesin.( Ve evet kıskanıyorum, sakın örmeyin beni sinirlendirmeyin :D ) Bu şalların şifreli kartları var. Belki ileri derece miyop gözlerim belki de aşırı tembelliğim örmeme mani oluyor kim bilir? Ama örenlere de sabırlar diliyorum. Zira işleri çok zor. Az önce forumları gezerken Liblikakiri diye bir model hemen altında da şifre kartelasını gördüm. Soğuğun ve kışın bastırdığı şu günlerde evim evim güzel evim, hem çayımı içer hem de örgümü örerim diyenler için buyurun efendim model ve şifresi.

Dip not: Dikdörtgen örecekler için başlangıç ilmekleri 14 ve katları olarak gidiyor sanırım. Daha net bir açıklama bulursam en kısa zamanda onu da eklerim. Keyifli örgüler.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...