14 Ocak 2015 Çarşamba

Hem Şiş hem de Tığ Örgüsü Kazağım


Kış Ankara'ya bir geldi pir geldi. Halbuki Aralık ayının sonuna kadar bahardan kalma günler geçirmiştik. Bu sene kendime bir iyilik yapıp kazak ördüm. Pek bilindik bir model olmasa da bence çok güzel oldu. İlmek sayısı biraz fazla olunca 38 beden yerine 40 beden oldu.
Etek kısmından lastik başlayıp yukarı doğru düz ördüm. Kollarıda ayrıca ördüm birleştirdim. Normal düz örgü bir kazak elde ettikten sonra yine boyundan başlayarak tığ ile motif oluşturdum. Aslında tek parça örmek istemiştim ama becremeyince motifi aşağıdan başladım kol kısmında arttırdımboyun kısmında 4 lük oyuntu bıraktım ve arkaya doğru tekrar düz motif gittim. Daha sonra da tığ ile gizli birleştirme yaptım. Biliyorum pek düzgün bir açıklama olmadı ama bu seferlik idare edin beni.



0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...