20 Aralık 2011 Salı

Dark Knight Rises / 27 Temmuz 2012

İlk Batman filmini izlediğimde kaç yaşındaydım hatırlamıyorum. Bir zamanlar Ankara'nın en güzel sineması olan Akün Sinemasına götürmüştü annem bizi. (Bu tür aktiviteleri yapabileceğim annemden başka kimsem olmadığı için annem ve ben diye başlayan cümlelere alışsanız iyi olur. Zira kendisi en büyük ilham kaynağımdır:D ) Konuya dönelim ilk filmde Michael Keaton ve Jack Nicholson ( Bayılıyorum bu adama. Bir gün karşılaşsak 2 deli ne güzel sohbet ederiz ama.) İyi kızlar kötü adamları sever misali Joker karakterine bayılmıştım. Yıl 1989 muş az önce baktım İmdb den. 8 yaşında bir çocuk işte. Zaman geçti, devir değişti teknoloji kendini aştıkça aştı. 23 yıllık macerada kimler yakışıklı yarasaya can vermedi ki? Michael Keaton, Val Kilmer, George Clooney ve maceraya son veren isim Christian Bale (Hiç sevemem kendisini.) Serinin son 3 filmini henüz izlemedim. Özellikle Heath Ledger'ın talihsiz ölümünden sonra arşivimi açıp bakmak gelmedi içimden. Son film 27 Temmuz 2012 de gösterime girecek. O zamana kadar mayalar haklı çıkmaz, kıyamet kopmazsa eksikleri tamamlar ve keyif içinde son filmi sinemada izlerim. Gazeteleri okurken yeni fragmanın çıktığını gördüm. Buyurun üstte izleyebilirsiniz. Burada da Türkçe altyazılı fragman var. Bloga eklemeyi başaramadım.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...